Κι όμως θα επιβεβαιώσω κι εγώ αυτά που γράφει ο φίλος HOBSAT. Βέβαια στην περίπτωσή μου συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή 9 στις 10 ή έστω 7 στις 10 φορές μπαίνω κανονικά στο site, όποτε χρειάστηκε, αλλά υπάρχουν και στιγμές που βάζοντας ακριβώς την ίδια διεύθυνση (άλλωστε είναι αποθηκευμένη στα αγαπημένα του browser και δεν μπορεί να γίνεται λάθος στην πληκτρολόγηση) τρώει κάποιο σκάλωμα και σε οδηγεί κάπου άλλου, σε εντελώς άσχετο site. Το ίδιο μου έχει αναφέρει και κάποιος άλλος φίλος μου στο παρελθόν. Ίσως να γίνεται κάτι με τον server και σε περιόδους να τρώει κάποια κολλήματα. Ποιος ξέρει...
Αυτή τη στιγμή που το δοκίμασα από περιέργεια, μπήκα κανονικά.
πολλές φορές φταίει και το domain registrar , και υπάρχει πρόβλημά με την ονοματοδοσια του δικτύου . η ο server που είναι ανεβασμένη η σελίδα πετάει και μερικές διαφημίσεις πριν ανοίξει το σωστό site !!! ακόμα μπορεί να έχει θeμα και ο Internet provider με το συγκεκριμένο domain
Ευτυχώς ....γιατί για μια στιγμή αισθάνθηκα μαθητούδι !!! γιατί δεν έβαζα σωστά μια ip στον mozila ...
τέλος καλό όλα καλά..
kalhspera se olous mia erwtish exw minei para polu pisw vevaia ta exw paratisei ligo .exw mini 2 in 1 oxi ip ti firmware prepei ma tou valw ? to site tis ichlibe den anaferei an einai h oxi ip ? h teriazoun etsi kai alios eite einai eite oxi.
palia eixe 2 firmware 1 gia hd ena gia scart twra ti prepei na valw giati o dekths kolaei trela den kserw giati ?. euxaristw !!!
Πάλι σχετικά με το ichliebe.
σήμερα με βγάζει στο ***.wachturm.de
[notice]Εντάξει μη γεμίσουμε μία σελίδα που βγάζει το λίνκ κάθε φορά[/notice]
paides sto slot tou trojan edision diavazei funcard4 ? i me modula skycrypt?
kalimera!! agorasa xtes ton argus mini 2/1 IP. iparxei kapoios analitikos odigos gia to ethernet tou dekti???