παιδια καλησπερα...
επειδη ειμαι λιγο ασχετος με τους edision mia διευκρηνηση θα ηθελα σχετικα με τον argus pingulux...
με enigma 2 σαν δευτερο image λειτουργει και εχει τισ δυνατοτιτες ενος dreanbox 800hd ?
παιδια καλησπερα...
επειδη ειμαι λιγο ασχετος με τους edision mia διευκρηνηση θα ηθελα σχετικα με τον argus pingulux...
με enigma 2 σαν δευτερο image λειτουργει και εχει τισ δυνατοτιτες ενος dreanbox 800hd ?
ευχαριστω πολυ τον φιλο satgeo!
i selida ichliebetv.info alakse ke eine ke pali on me polla kaloudia apo oti fenete![]()
Dokimasa na peraso tin kenourgia soft se VIP apo tin gnosti selida ichliebetv alla molis ksekina ligo amesos mou wgazi lathos!!
exi dokimasi kanenas allos pedia ke tou dimiourgise to idio provlima??
en antithetos apo to satgreco tin perni kanonika !!!
Giwrgh epeidh asxoloisai me ton mini exw ton mini ip 2in1 poia na valw gia stathero cccam kai na paizei kai ta nds?tis exw oles tis anavathmiseis.
Καλησπερα.εαν μπορει ο φιλος satgeo να αναφερει την γνωστη σελιδα η καποιο soft για σταθερο nds για cc cam!
ευχαριστω πολυ![]()