
Originally Posted by
denisvl
Παιδια χρειαζομαι την βοηθεια σας για αλλη μια φορα..............
Μολις αγορασα τον argus pingulux και σαν πρωτη ματια φενεται πολυ καλος δεκτης.Επειδη τον πηρα χτες δεν προλαβα να κανω και πολλα.Εχει το λογισμικο που φοραει απο την μανα του το spark.Για αρχη ειπα να μην το αλλαξω και να μην βαλω enigma2 ακομα.Θελω να δω πως παιζει cccam μεσω spark.To spark το εκανα αναβαθμιση στο 1,2,09 και κατεβασα τα τελευταια channel list.Eβαλα στον δεκτη και τα plugins που βρηκα στο SATGREGKO γα cccam,oscam και ολα μια χαρα.Το cccam ομως παιζει πολυ σταθερα για 20 λεπτα μετα ομως σταματαει να παιζει.(δεν εχει κοληματα καθολου)απλα σαν καποιος να απενεργοποιει το cccam plugin απο τον δεκτη.Αμα παω στα plugins του δεκτη το βλεπω ενεργοποιημενο το ccam,αλλα το απενεργοποιησω και το ενεργοποιησω παλι τοτε παιζει πολυ καλα για αλλα 30 λεπτα.
Ξερετε μηπως τι γινετε....???Μηπως να περασω τις ρυθμισεις τουυ cccam μεσα απο oscam οπως ειπε παραπανω ο φιλος...???η μηπως πρεπει να εγκαταλειψω το spark και να βαλω enigma2????