Τελικα καταφερα στον αστρα 19,2 & 28,2 και σε κανα δυο αλλους δορυφορους γυριζοντας το πιατο λιγο δεξια η αριστερα απο τις ρυθμισεις του δεκτη γυριζοντας το σε diseqc 1.2 να κεντραρω καλυτερα τις δυσκολες συχνοτητες και κατεβασα 160 ελευθερα καναλια απο τον αστρα 28,2 τα true movies κτλ. το πρωι και το απογευμα καποια απο αυτα παιζουν καλα το βραδυ η μεινωνεται το σημα τους η χανεται εντελως.
στον αστρα 19,2 με πολυ δυσκολια καταφερα να δω το αυστριακο καναλι Alpenglühen με σπασιματα.
οσο αφορα τις αναβαθμισεις ποια αναβαθμιση χρησιμοποιεις ?
σου εστειλα pm για περισσοτερες λεπτομερειες.








