Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 94 of 101 FirstFirst ... 44698489929394959699 ... LastLast
Results 931 to 940 of 1002

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

  1. #931
    Member
    Join Date
    03-12-2010
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Τελικα καταφερα στον αστρα 19,2 & 28,2 και σε κανα δυο αλλους δορυφορους γυριζοντας το πιατο λιγο δεξια η αριστερα απο τις ρυθμισεις του δεκτη γυριζοντας το σε diseqc 1.2 να κεντραρω καλυτερα τις δυσκολες συχνοτητες και κατεβασα 160 ελευθερα καναλια απο τον αστρα 28,2 τα true movies κτλ. το πρωι και το απογευμα καποια απο αυτα παιζουν καλα το βραδυ η μεινωνεται το σημα τους η χανεται εντελως.
    στον αστρα 19,2 με πολυ δυσκολια καταφερα να δω το αυστριακο καναλι Alpenglühen με σπασιματα.
    οσο αφορα τις αναβαθμισεις ποια αναβαθμιση χρησιμοποιεις ?
    σου εστειλα pm για περισσοτερες λεπτομερειες.



    Quote Originally Posted by aoxara-fc View Post
    Δυστυχώς το πιάτο σου είναι μικρό γι αυτό το δορυφόρο,και μη λες "στην ουσια 28,2 και 28,5 ειναι ενας δορυφορος",διότι σε σταθερό πιάτο όταν μετακινούσα το πιάτο 2-3 χιλιοστά εξασθενούσαν πολύ οι συχνότητες του 28.2 και αντίστοιχα δυνάμωναν πολύ αυτές του 28.5
    Δε νομίζω οτι αξίζει ν'αγοράσεις άλλο lnb,αποτελεσματικώτερο θα ήταν το 1.20 πιάτο.
    Έχω μερικές ερωτησούλες στο ποστ ακριβώς πιο πάνω απ'το δικό σου,μήπως μπορείς να μου τις απαντήσεις και να με διαφωτίσεις?

  2. Advertise Here
  3. #932
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Ο δέκτης που τελικά πήρα για ένα φίλο είναι ο Argus Piccollo Plus HD+ip,αναβάθμιση βρήκα κι εδω μέσα,την Kunibert.piccollo.22092011.abs,όπως και αρχείο κλειδιών (mcaskey .bin),όσο για χειροκίνητα κλειδιά μπορώ να μπώ απ'το μενου CA (SmartCard) στην επεξεργασία κλειδιών και να το κάνω,αλλά εγώ βρήκα με αναζήτηση google το Orton Key Editor 1.8 ENG και άνοιξα μ'αυτό το mcaskey .bin και αφού διέγραψα καμιά 300ριά άχρηστα κλειδιά biss και όλα τα άλλα άχρηστα κλειδιά στις άλλες κωδικοποιήσεις το έβαλα το αρχείο στο φλασάκι και το φόρτωσα στον δέκτη μέσα απ'το υπομενού "επεξεργασία κλειδιών" πατώντας το κόκκινο πλήκτρο στο Τ/Χ.Πολύ καλός δέκτης και πολύ μικρός όντως,piccollo όνομα και πράμα.
    Προσπάθησα 5 φορές ν'απαντήσω στο pm σου,αλλά δεν το δεχόταν το σύστημα εδώ,δεν ξέρω τον λόγο.
    Το Orton Key Editor 1.8 ENG το ανέβασα εδώ http://www.satsupreme.com/showthread...973#post830973
    για όποιον ενδιαφέρεται.

  4. #933
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by aoxara-fc View Post
    Ο δέκτης που τελικά πήρα για ένα φίλο είναι ο Argus Piccollo Plus HD+ip,αναβάθμιση βρήκα κι εδω μέσα,την Kunibert.piccollo.22092011.abs
    Επειδή έχω ένα φίλο που αγόρασε πριν λίγες μέρες αυτό το δέκτη κι ακόμα ψάχνεται, τελικά ποια είναι η πιο πρόσφατη καλή αναβάθμιση;
    Η Kunibert.piccollo.22092011.abs που αναφέρει παραπάνω ο aoxara-fc ή η Edison_Piccollo_ALI3602_06020800_Galaxy_ synaps_ps_1.4.22 που υπάρχει εδώ;
    Δηλαδή, αν έχω καταλάβει σωστά από τους όρους που διαβάζω, υπάρχει παραπάνω από μία ομάδα υποστήριξης του δέκτη (π.χ. Kunibert, Synaps κτλ.) και η καθεμία βγάζει σε τακτά διαστήματα τη δική της αναβάθμιση;
    Quote Originally Posted by aoxara-fc View Post
    Το Orton Key Editor 1.8 ENG το ανέβασα εδώ http://www.satsupreme.com/showthread...973#post830973
    για όποιον ενδιαφέρεται.
    Αυτό το εργαλείο, δεν είναι το ίδιο ακριβώς με το post #31, στην ίδια σελίδα του θέματος που το ανέβασες;

  5. #934
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Υποψιάζομαι όπως κι εσύ οτι υπάρχουν όντως τουλάχιστον 2 ομάδες υποστήριξης,πάντως αυτό το πατς που πέρασα εγώ δουλεύει μια χαρά.
    Σ'αυτό το νεο που έδειξες,δεν αναφέρουν τις αλλαγές ή βελτιώσεις,κακιά συνήθεια αυτή...
    Και όντως το εργαλείο είναι το ίδιο με το ποστ 31,δυστυχώς δεν το πρόσεξα,ζήτησα συγνώμη απο τον @Edo2 και διαγραφή του δικού μου ποστ απο τους admin's.
    Ευχαριστώ για την επισήμανση!

  6. #935
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by aoxara-fc View Post
    Υποψιάζομαι όπως κι εσύ οτι υπάρχουν όντως τουλάχιστον 2 ομάδες υποστήριξης,πάντως αυτό το πατς που πέρασα εγώ δουλεύει μια χαρά.
    Σ'αυτό το νεο που έδειξες,δεν αναφέρουν τις αλλαγές ή βελτιώσεις,κακιά συνήθεια αυτή...
    Προφανώς, οι απορίες που εξέφρασα στο προηγούμενο post για τις αναβαθμίσεις του δέκτη αναφέρονταν γενικά για όποιον γνωρίζει πάνω σ' αυτό το θέμα, αφού άλλωστε κι εσύ δεν έχεις οικειότητα με το δέκτη και ψάχνεσαι προσπαθώντας απλά να εξυπηρετήσεις κάποιο φίλο σου. Οπότε, όποιος ξέρει, ας μας δώσει τα φώτα του...

    Παρεμπιπτόντως, επίσης για όποιον ξέρει να μας διαφωτίσει, πρόσεξα ότι και στο γνωστό γερμανικό site υποστήριξης που "αγαπάει την τηλεόραση" έχει τις kunibert εκδόσεις. Όμως για τον Argus Piccollo Plus HD+ip (τον οποίο εκεί αναφέρει "argus piccollo cable") έχει μια πιο παλιά αναβάθμιση του Αυγούστου και την τελευταία έκδοση του Σεπτεμβρίου (22.09.2011) την έχει για τον απλό Picollo. Κάποιος λοιπόν που έχει τον Piccollo Plus HD+ip ποια από τις δύο πρέπει να βάλει; Ή μήπως, για να είναι πιο πρόσφατα ενημερωμένος, πρέπει να βάλει αυτή του Οκτωβρίου της "Galaxy synaps" που ανέφερα στο προηγούμενο post;

  7. #936
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Συγνώμη,αλλά δεν κατάλαβες καλά το προηγούμενο ποστ μου,έχω βάλει στον δέκτη που αναφέρεις (Piccollo Plus HD+ip) το πατς Kunibert.piccollo.22092011.abs και δουλεύει μια χαρά και δεν εχει "απλό Picollo",όπως πιστεύεις,κι αυτός HD είναι,απλά δεν έχει θύρα ethernet και υποδοχή CI,και παίρνουν τα ίδια πατς.
    Μακάρι να έχει δοκιμάσει κάποιος περισσότερα πράγματα και να σε διαφωτίσει καλύτερα,εγώ έκανα οτι μπορώ.

  8. #937
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Τα ξέρω και τα κατάλαβα αυτά που γράφεις φίλε a0xara-fc. Απλά ο δέκτης Piccollo Plus HD+ip, λόγω του ethernet έχει παραπάνω δυνατότητες και την απορία μου την εξέφρασα, γιατί στο site υποστήριξης που ανέφερα παραπάνω έχει τις εξής 2 αναβαθμίσεις:
    argus piccollo 22.09.2011
    argus piccollo cable Special 23.08.11
    Μπορεί, λοιπόν η δεύτερη αναβάθμιση να είναι κάπως παλιότερη, αλλά τη χαρακτηρίζει ως Special και την προσδιορίζει για τον cable δέκτη, οπότε σαφώς κάτι σημαίνει αυτό...

    Αν τον είχα το δέκτη στα χέρια μου θα τον είχα ξεψαχνίσει και θα την είχα βρει την άκρη. Εξυπηρέτηση όμως πάω να κάνω για ένα φίλο που δεν μπαίνει καν σε forums κτλ. (άρα δεν το ψάχνει ιδιαιτέρως) και γι' αυτό ρώτησα μήπως και κάποιος μπορεί να με/μας κατευθύνει για πιο σίγουρα.

    Όπως και να έχει σ' ευχαριστώ κι εσένα για το χρόνο σου

  9. #938
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Κάτι παίζει με τα pm.Ενώ μπορούν να μου στείλουν,εγώ δεν μπορώ.Απαντώ σε κάποιο pm
    και πατώ "υποβολή μηνύματος",μου δείχνει το pm τσεκαρισμένο σαν απαντηθέν,αλλά όταν πάω στον φάκελο με τα απεσταλμένα μηνύματα μου δεν υπάρχει κανένα μήνυμα.
    Ζητώ συγνώμη απ'τον φίλο iordanis1970 που γι αυτό το λόγο του απαντώ εδώ αντί με pm.

    Quote Originally Posted by iordanis1970
    εξηγησε μου απο που βρισκεις καινουργια κλειδια και πως ακριβως χρησιμοποιεις αυτα τα προγραμματα.επισης πως περνας χειροκινητα τα κλειδια.?
    ιορδανης
    Ότι έχει σχέση με το δέκτη σου το βρίσκεις εδω μέσα στην ενότητα : "Satellite Receivers A to Z",διαλέγεις το γράμμα [E] και μετά "Edision" φυσικά.
    Το πατς που πέρασα είναι εδώ http://www.satsupreme.com/showthread...280#post827280 με τ'όνομα "Kunibert.piccollo.22092011.zip",σώσ ε τη λίστα με τα κανάλια σου σε φλασάκι πριν το περάσεις!
    το mcaskey .bin που είναι λίγο παλιό τώρα (27-09-2011) είναι εδώ http://www.satsupreme.com/showthread...632#post828632
    και το "Orton Key Editor 1.8 eng"εδώ http://www.satsupreme.com/showthread...871#post660871
    Το δέκτη δεν τον έχω πιά για να σε βοηθήσω βλέποντας τις λειτουργίες την ώρα που μιλάμε,τον πατσάρισα και τον πήγα στο φιλαράκι για τον οποίο τον αγόρασα.
    Για τα χειροκίνητα κλειδιά απ'ότι θυμάμαι,μπήκα στο μενού CA (είναι το μενού για την smart card) και βρήκα υπομενού για επεξεργασία κλειδιών με την κάθε ομάδα κωδικοποίησης ξεχωριστά και διαβάζοντας στην οθόνη της TV τί μπορώ ν'αλλάξω με κάθε χρωματιστό πλήκτρο του Τ/Χ τα κατάφερα.
    Ίσως απαιτείται να έχεις φορτώσει τουλάχιστον για μία φορά κάποιο mcaskey .bin για να μπορείς να κάνεις αλλαγές χειροκίνητα (?).
    Δεν έχω whats up αλλά σύνδεση Cosmote,αν θέλεις στείλε μου σε pm το σταθερό σου να τα πούμε πιό αναλυτικά.

  10. #939
    New Member
    Join Date
    22-11-2009
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Καλησπερα σε ολους. Μποριε καποιος να με βοηθησει με τον Picollo hd ip? Θελω να μαθω πως μπορω να συνδεθω με newcamd.Τι ρυθμησεις θελω να μου πειτε.Ευχαριστω πολυ.Μπορειτε να μου στιελετε και πμ αν ειναι κατι που δεν μπορειτε να το γραψετε χυμα.

  11. #940
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by friqules View Post
    Καλησπερα σε ολους. Μποριε καποιος να με βοηθησει με τον Picollo hd ip? Θελω να μαθω πως μπορω να συνδεθω με newcamd.Τι ρυθμησεις θελω να μου πειτε.Ευχαριστω πολυ.Μπορειτε να μου στιελετε και πμ αν ειναι κατι που δεν μπορειτε να το γραψετε χυμα.
    Δεν χρειάζεται να σου στείλει κάποιος p.m. για να σου λύσει τις συγκεκριμένες απορίες, αφού αυτά που ρωτάς έχουν ήδη γραφτεί μέσα σ' αυτό το θέμα 2-3 σελίδες πιο πίσω. Διάβασε λοιπόν από εδώ και κάτω και σίγουρα θα βρεις τις απαντήσεις που ψάχνεις. Αν παρόλα αυτά δεν τα καταφέρεις, γράψε ποιο πρόβλημα ακριβώς αντιμετωπίζεις (που μπερδεύεσαι σε σχέση με την όλη διαδικασία) και λογικά κάποιος φίλος που να έχει στην κατοχή του το δέκτη θα βρεθεί να σε βοηθήσει.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •